Poloha a dosažitelnost

Najdete nás prakticky v centru města Jeseníku. Při příjezdu do Jeseníku od Šumperka, pokračujete po hlavní cestě směrem na Českou Ves - Mikulovice ...! U autobusového nádraží, odbočíte doprava přes most (řeka Bělá) a po ul. K. Čapka přijedete k bývalé budově okresního úřadu. Zde odbočíte na ulici Havlíčkova a po jejím projetí přijedete na další křižovatku na které pokračujete rovně a jste na ul. Na stráni!

Vybavení a služby

Ubytování v RD typu OKAL, k dispozici apartmán (byt 2+1 v podkroví) a garsonka v přízemí. Parkování u domu, případně na terase u domu, uskladnění kol, lyží zajišťujeme, možnost grilování na terase (gril k dispozici), trávení volných chvil na zahradě. Nabízíme možnost objednat polopenzi v nedaleké restauraci Na Kopci (cca 500m).

Pobyt s domácím zvířetem: Po domluvě

Rekreace a služby v okolí

Výchozí bod pro turistické výšlapy do blízkého okolí (Křížový vrch, Rozhledna Zlatý Chlum,Priessnitzovy lázně, Rejvíz ...). Lyžařská střediska Lipová - lázně, Ramzová, Petříkov,Filipovice, Červenohorské sedlo. Více viz naše webové stránky!