České hory » Český Ráj » Ubytování » Chloumek » Rodinná farma Chloumek

www.chlomek.jablotron.cz
www.ceskehory.cz/farma-chloumek

kapacita  kapacita: 8 lůžek

Online kamera kamery v okolí

počasí Turnov počasí Turnov

Poloha a dosažitelnost
Chloumek je pouhou hodinu jízdy autem z Prahy směrem na Liberec (rychlostní silnice R10). Odbočíte na město Turnov a prodete jím směrem na Lomnici n. P. Asi 4 km za Turnovem projedete vesnicí Bělá/Mírová pod Kozákovem. Pokračujte rovně po silnici asi 1 kilometr do kopce a před velkým bílým domem na pravé straně odbočte vpravo (téměř 180°), na úzkou asfaltku,která Vás ... více >>
Vybavení a služby
Apartmá má tři ložnice, celkem až pro 9 osob, velký společný obývací pokoj, kompletně vybavenou kuchyň, dvě sociální zařízení (velkou koupelnu s vanou, WC a pračkou, sprchový kout s WC). Kuchyň je vybavena sporákem se sklokeramickou deskou a troubou, velkou lednicí s malým mrazáčkem uvnitř, dřezem a veškerým nádobím. V obývacím pokoji je televize se satelitem. V ... více >>
Rekreace a služby v okolí
Krajina kolem města Turnov je pro svou krásu nazývána Český Ráj. Doporučujeme navštívit nádherná skalní města okolo Hrubé Skály a Jičína. Své štěstí můžete zkusit při hledání ve starém nalezišti drahokamů na Kozákově. Za návštěvu stojí i krápníkové jeskyně Bozkov s největším podzemním jezerem v České republice. V krajině kolem nás je mnoho krásných hradů a zámků. ... více >>