Penzion Pohoda

Adresa:
Malá Skála 393
Telefon:
+420-777 177 627 (Blanka Ježková)
Web adresa:
penzionmalaskala.vyjimecny.cz/
www.ceskehory.cz/penzionmalaskala

Poloha a dosažitelnost
Jedete-li od Prahy, tak na začátku MS přejedete most přes řeku Jizeru pod Suché skály. Dále pojedete po hlavní, až přejedete železniční přejezd a dáte se směrem na Koberovy do kopce pod Suché skály. Po cca 200m odbočíte doleva - z kopce, aleji, po pravé ruce je hřbitov (předtím je odbočka vlevo mezi nové domy-slepá ulice, tam ne. Pojedete dolů z kopce. Orientační ... více >>
Vybavení a služby
Nabízím 1 apartmán se 2 ložnicemi (4 lůžka + 2 přistýlky) a 1 bezbariérový apartmán s 1 ložnicí (2 lůžka + 2 přistýlky). Součástí apartmánů jsou televizory, přípojky na internet (LAN), turistické informace, koupelny se sprchovým koutem a toaletou, plně vybavené kuchyně s lednicemi, elektrickým vařičem, mikrovlnnými troubami, nádobím. Jeden apartmán je bezbariérový s ... více >>
Rekreace a služby v okolí
V obci se nachází několik restaurací, cukrárna a dva obchody s potravinami, pošta, bowling, kino Androvna, galerie v Boučkově statku. V létě je možné využit tenisové a volejbalové kurty, koupání v řece na Žluté plovárně, kde je také lanové centrum, možnost půjčení kol a sportovních potřeb včetně lodiček, odborný horolezecký dozor do místních skal a dětský koutek. V ... více >>