Poloha a dosažitelnost

Nejlépe se k nám dostanete buď přes Jablonec nad Nisou nebo přes Turnov. Dále pokračujte na Tanvald a Desnou a potom stále do kopce po hlavní silnici směr Harrachov (cca 4km). V sedle na Tesařově odbočíte před motorestem vpravo (směr Vysoké nad Jizerou) a pokračujte stále do kopce na Příchovice (cca 1,8km). Za prudkou levotočivou zatáčkou se dostanete na rovinu - vpravo velké parkoviště a kravín. Dáte se krátkou spojkou doleva do kopce a hned na asfaltové cestě odbočíte do leva. Příchovická chaloupka je první dům na levé straně pod cestou č.p.191.

Vybavení a služby

Celoroční provoz. Kompletně vybavená chalupa s velkou zahradou. Dvě samostatné ložnice – čtyřlůžkový a dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky. Kompletně vybavená kuchyně - sporák, lednice, kuch.linka včetně nádobí, jídelní stůl a židle. Obývací pokoj (světnice). Moderně zařízená koupelna. Celková kapacita 8 osob. Parkování u chaloupky, úschova kol a lyží. V letních měsících příjemné venkovní posezení, možnost grilování, otevřené ohniště.

Pobyt s domácím zvířetem: Po domluvě

Rekreace a služby v okolí

Zima - strojově upravené běžecké tratě v obci, lyžařské vleky v okruhu 5km - Pod Štěpánkou, U Čápa, skiareál Rejdice, skiareál Paseky n. Jizerou; Harrachov - 15km, Rokytnice n.J. - 15km. Léto - ideální výchozí bod na cyklo výlety - Krkonoše, Pojizeří, Jizerské hory. V obci - několik restaurací a hospůdek, obchod, bowling, minigolf.