Poloha a dosažitelnost

Ubytování v srdci Moravskoslezských Beskyd, v horském údolí Kněhyně, které leží při hlavní příjezdové cestě na sedlo Pustevny. Příjezd autem: Z Rožnova pod Radhostěm 10km po silnici E18 dojedete k hotelu Zavadilka. Za mostem odbočíte vlevo směrem na Pustevny. Asi po 2km za lesem, odbočíte vpravo na vedlejší silnici a jedete dále údolím asi 100m k domu. Možnost parkování 2 aut. Příjezd vlakem :do vlakové stanice Rožnov pod Radhoštěm,která je umístěna vedle autobusového nádraží. Příjezd autobusem :z autobusového nádraží jedete autobusem směr Pustevny, nebo Kněhyně-Skokan, zastávka Kněhyně Skokan (12km). Odtud jdete chodníkem kolem hostince Skokan vpravo, (asi 50m)k cestě,pak údolím nahoru podél potoka(asi 50m), třetí dům vlevo. .

Vybavení a služby

Jedná se o pronájem bytové jednotky se samostatným vchodem v přízemí rodinného domku s lůžkovou kapacitou 7 postelí,pro jednu skupinu 4-7osob . Tato jednotka má následující vybavení-kuchyň,3 ložnice, ústřed. vytápění, koupelnu s teplou vodou, WC. Zahradní posezení,hrací koutek pro dětí-viz. foto galerie. Ve vzdálenosti 200 m.nové veřejné dětské hřiště s houpačkami skluzavkou,dětskou lanovkou. Možnost parkování 2 aut.

Pobyt s domácím zvířetem: Není možný

Rekreace a služby v okolí

Místo je ideální pro rodiny s dětmi, turistiku a cykloturistiku. V blízkosti se nachází přehrada "Horní Bečva". V 13km vzdáleném Rožnově pod Radhoštěm je možno navštívit Valašské muzeum v přírodě nebo některou z dalších kulturních a sportovních atrakcí (např. krytý bazén s tobogánem). Na hřebenech hor jsou v zimě ideální podmínky pro běžecké a sjezdové lyžování (Soláň 14km, Horní Bečva 6km, Bumbalka 11km). Pustevny 8km, Radhošť 14km, Martinák 3km.