Server České hory

Délka: 16,4 km
Obtížnost: středně náročná
Okruh: ANO, Značení: značená

Trasa výletu začíná v obci Oloví na rozcestí u železničních závor a dále pokračuje po modré značce ke kostelu v centru obce. Zde protíná řeku Svatava a jde dále přes vyhlídku do obce Horní Studenec a dále vlevo po zelené značce k rozcestí Peklo. Z tohoto rozcestí vede trasa výletu vpravo po žluté značce údolím potoka do bývalého Čtyřdomí. Odtud pokračuje opět po modré značce okolo Jeleního vrchu. Na rozcestí turistických značek odbočíme po zelené do obce Studenec. Po chvíli ze zelené odbočíme na cyklotrasu a poté budeme pokračovat přes Studenec, Dolní Studenec zpět k železniční stanici v Oloví.

Zpět

16,4
 Oloví žst.
 457 m n.m.

Dominantou Oloví je kostel sv. Michaela Archanděla. Najdete tady pěknou kapli sv. Petra. Na úbočí Šibeničního vrchu stojí pěkná kaplička – zvedá se jihozápadně nad obcí.

Turistika, Výlet do okolí - Okolo Oloví

Fotogalerie trasy

Obec Oloví

Turistické zajímavosti v okolí:
Hřebeny   Jindřichovice   Rotava   Luby   Chlum Svaté Máří   Kraslice

Další trasy v okolí:
Cyklotrasa Z Kraslic do Dolních Niv   Turistická trasa Rotava - Jindřichovice   Cyklotrasa Okolí Nejdku   Cyklotrasa Sokolovskou pánví na hrad Loket