GPS: N50°29’25.1” E13°16’30.8”

Výchozím bodem výletu po zrušené trati Křimov - Reitzenhain nemůže být nic jiného, než dodnes funkční *) (květen 2006) nádraží v Křimově. Právě zde se trať z Chomutova větvila na úsek do Vejprt, který je dodnes provozován - a na již zrušený úsek do Reitzenhainu. V dnešní době se na nádraží dostanete buď vlakem z Chomutova nebo po starém úseku silnice I/7 z Chomutova směr Hora Svatého Šebestiána.

*) Od ledna 2007 je nádraží v Křimově uzavřeno. Vlaky zde sice nadále zastavují, ale na nádraží již není žádný personál, světelná návěstidla byla odpojena, výhybky přestavují průvodčí (zatím) projíždějících vlaků.

Podle našich informací je v současné době (2011) trasa neudržovaná, z části neprůchodná, z části vede lokalitou střelnice. Proto tuto trasu v reálu nedoporučujeme
 
Pokračovat
 
  
  
Železniční stanice Křimov    Větvení trati směr Vejprty (vlevo) a Reitzenhain (vpravo). Z této fotografie není vůbec patrné, že zatímco vlevo ještě zatím jezdí pár vlaků denně, napravo projel poslední oficiální vlak 9.5.1948    Terezka na výhybce číslo 17 v km 23.080

  
  
Za výhybkou číslo 17 trať odbočuje vpravo k silnici I/7. Koleje však dnes vedou již sotva pár metrů ...    Po několika metrech za výhybkou koleje definitivně končí. Kmen stromu, obrůstající kolej smutně dokazuje, že poslední vlak těmito místy projel už opravdu dávno.    Letecký pohled na (již uzavřené - od 1/2007) nádraží v Křimově a rozvětvení trati směrem na Vejprty (vlevo) a Reitzenhain (vpravo). Souběžně s tratí vede stará silnice I/7, dnes nahrazena novým obchvatem.

Pokračovat    Kde jsme    Ukončit cestování    www.zeleznice.vanovi.net

 

TOPlist