Poloha a dosažitelnost

Jak se k nám dostanete? Automobilem ze směrů Praha – Turnov, Jičín – Turnov, Liberec – Turnov a dále přes centrum směr Semily a hned za Turnovem odbočka vlevo Malá Skála, po cca 2km u cedule Zrcadlová koza prudce doleva dolů k řece Jizeře. Pěšky a na kole od rozcestníku v Rývových sadech doleva dolů po úzké asfaltové cestě k náhonu a dále vpravo podle břehu Jizery. Popř. jednoduše zavolejte, my vás ochotně navedeme.

Vybavení a služby

Stravování je možné v restauraci přímo v objektu. Studená i teplá kuchyně. Lidové ceny. Ubytování - pokoje (6 vícelůžkových, samostatné WC a sprcha), 2x apartmány (4-5 lůžkové, samostatné WC a sprcha), 5x chatky (různé velikosti, společné WC, sprcha, vařič), kemp (společné WC, sprcha, vařič). Sportovní vyžití: hřiště, beach volejbal, petanque, badminton, pískoviště pro děti a houpačka. Půjčovna a úschovna kol. Půjčovna a přeprava loděk na sjezd horního toku Jizery. Zajištění vyhlídkových letů.

Rekreace a služby v okolí

Možnosti koupání: jen pár minutek pěší chůzí se nachází jez v Dolánkách, nebo je možné se smočit v řece Jizeře přímo před penzionem. Pro náročné zájemce a při nepřízni počasí doporučujeme návštěvu Liberce, kde je možno navštívit největší aquapark v české republice s mnoha atrakcemi. Přibližné vzdálenosti některých turistických cílů: náměstí Českého ráje a muzeum (sbírka kamenů a obraz "Dobití Sasíků na Hrubé skále") – 1km, zámek Hrubý Rohozec – 2km, Klokočské skály – 2km, Hrad Valdštejn 5km a lázně Sedmihorky - 6km, Zámek Hrubá skála, Myší díra = krátká skalní soutěska a skalní město, Adamovo lože - poustevna – 7km, Hrad Trosky a podtrosecké rybníky Věžák, Vidlák a Nebák – 10km, Hrad Kost - 20km. V Turnově a okolí se se v sezóně koná mnoho kulturních akcí, např.: Slavnosti svijanského piva - největší pivní festival v Čechách - návštěvnost 30.000 osob za víkend. Folková noc na Frýdštejně. Benátská noc - rockový festival. !!!NOVĚ hudební festival přímo u nás na zrcadlové koze!!! V Turnově také můžete navštívit letní kino a divadlo.