Poloha a dosažitelnost

Vrávorku najdete v chráněné krajinné oblasti Jizerské hory, v nadmořské výšce cca 700m n.m., v nejvyšší části Jiřetína pod Bukovou, cca 3km od Smržovky, 2km od lyžařského střediska Špičák, 7km od Jablonce nad Nisou, 15km od Harrachova. Autem: přes Jablonec nad Nisou - průjezd Jabloncem nad Nisou směr Tanvald, dále se projíždějí Lučany nad Nisou (vpravo je benzinová pumpa), při sjíždění z kopce je ukazatel doleva Horní Maxov, mezi závorami se musí odbočit prudce doleva na úzkou silnici, za pensionem U potoka odbočit doprava (cedule chata Tesla, Kooperativa), zatáčkami nahoru, při sjíždění z kopce přesně u cedule Jiřetín pod Bukovou je vlevo velký žlutý dům - č.27 - Vrávorka. V zimním období doporučujeme řetězy! Vlakem: nejbližší ČSD stanice Jiřetín pod Bukovou, od stanice nahoru cca 2km do strmého kopce – po dohodě je možné zajistit dopravu od vlaku k chatě. Autobusem: nejbližší ČSAD zastávka ve Smržovce na náměstí, cca 2,5km od Vrávorky - po dohodě je možné zajistit dopravu až k chatě.

Vybavení a služby

Ubytování - k dispozici je celkem 6 pokojů: 3 dvoulůžkové, 2 třílůžkové, 1 čtyřlůžkový - přistýlky jsou možné. Každý pokoj má vlastní sociální zařízení (koupelna, WC, sprchový kout). K dispozici je zařízená kuchyně pro vlastní vaření, velká jídelna a společenská místnost se SAT TV, krbem, ping-pongovým stolem. Vytápění celého objektu je elektrickými přímotopy. Další vybavení: vlastní tenisový kurt, sauna, stolní tenis, šipky, velká terasa, lyžárna, možnost grilování, ohniště, krb, SAT TV, video, parkoviště, telefon do objektu, petanque. Pro malé děti: houpačka, pískoviště, postýlka, židlička.

Rekreace a služby v okolí

Restaurace, obchody ve Smržovce (cca 2,5km), plavecký bazén - Jablonec n.Nisou, Liberec (Aquapark), bowling - Smržovka, Jablonec n.N., squash - Jablonec n.N., ZOO a botanická zahrada - Liberec.