Poloha a dosažitelnost

Jak se k nám dostanete: Autem z PRAHY směr ML.BOLESLAV, směr LIBEREC, 2km za HODKOVICEMI sjezd na JABLONEC N.NISOU. Průjezd Jabloncem směr TANVALD, HARRACHOV, ve SMRŽOVCE na náměstí doleva, po 2km na křižovatce opět doleva směr ALBRECHTICE. V Albrechticích na křižovatce za poštou doprava, po hlavní (cca 1,3km) u Penzionu LUCIE doleva, za Penzionem VODNÁŘ rovně do kopce, u Penzionu PETR doleva, zhruba po 50m odbočka doprava (viz. ukazatel PENZION U KAPLIČKY), na rozcestí doprava, do slepé ulice (viz. ukazatel – lyžařský vlek U Kapličky), zhruba po 50m, jste na místě.

Vybavení a služby

UBYTOVÁNÍ: kapacita 25 lůžek, všechny pokoje s vlastním sociálním zařízením. VYBAVENÍ: parkování zdarma u penzionu, garáž pro motorkáře, vlastní půjčovna kol, ohniště (opékání, grilování, rožnění), úschovna kol (lyží), společenská místnost s barem (čepované pivo, široká nabídka alko/nealko nápojů), WI-FI připojení k internetu zdarma. STRAVOVÁNÍ: nabízíme klasickou českou domácí kuchyni. Snídaně - formou švédských stolů. Večeře – polévka, hlavní chod, moučník (ovocný, zeleninový salát).

Pobyt s domácím zvířetem: Po domluvě

Rekreace a služby v okolí

LETNÍ VYŽITÍ: pěší turistika (ideální poloha penzionu v centu Jizerských hor, nabízí mnohé varianty turistických výletů, na rozhledny, přehrady atd.), cykloturistika (mnoho dobře značených cyklotras, různých náročností), Singletrek Pod Smrkem, freerideová trať-Tanvaldská kotlina (freedide, downhill, crosscountry, cyklokros, biketrial), houbaření. ZIMNÍ VYŽITÍ: stopa od penzionu, Mariánská hora – nástupní místo na Jizerskou magistrálu - více než 100km tratí, z nichž velká část vede po jizerské náhorní rovině, takže je vhodná i pro méně zdatné lyžaře. Sjezdové lyžování – VLEK U PENZIONU / DENNÍ I NOČNÍ LYŽOVÁNÍ. Lyžařský vlek U Kapličky – Mariánská Hora - délka 260m (půldenní permanentka 100,-Kč / celodenní 230,- Kč). Do 1km od penzionu: lyžařské středisko ŠPIČÁK denní i večerní lyžování. Do 800m od penzionu: Skiareál SVĚTLÝ VRCH. Do 300m od penzionu: dětský lyžařský vlek MARIÁNSKÁ HORA – 150m. V blízkosti působí lyžařská škola, půjčovna i servis lyží a snowbordů.