Poloha a dosažitelnost

Kozí farma se nachází v okrajové části Rožnova pod Radhoštěm, cca 2.5km z centra Rožnova. Areál je situován mimo hlavní silnici, ve vesnickém prostředí, poblíž návsi, dostupný autem či autobusem (stanice Lipová). Pěšky od Jurkovičovy rozhledny, po zelené směr dolní Bečva, avšak nescházet z hřebne doleva dolu na Bečvu ale pokračovat po hřebeni až ke zpevněné cestě která se pozvolna kroutí doprava dolů do Hážovic k hlavní silnici. Na silnici doleva cca 250m. Farma se nachází za potokem Hážovkou.

Vybavení a služby

Plně vybavený, nově rekonstruovaný, prostorný a slunný apartmán s výhledem do zahrady. Apartmán má plně vybavenou kuchyn včetně trouby a myčky. Jednu koupelnu s vanou a dvouumyvadlem, a odděleným WC. K dispozici jsou 3 pokoje, jeden 2 lůžkový, jeden 3 lůžkový a jeden 4 lůžkový. Za poplatek možnost užívání krbových kamen, a venkovního grilu. Připojení Wi-Fi bez poplatku. V areálu se nachází farmářský krámek s regionálními potravinami.

Pobyt s domácím zvířetem: Není možný

Rekreace a služby v okolí

Letní koupaliště cca 250m od areálu, otevřené dveře do stáje - možnost vyzkoušet si péči o zvířata, možnost zakoupení jehněte pro domácí porážku, kozí mléko 250ml/os/den zdarma. Přímo z apartmánu možnost krátkých procházek ke zvoničce na náves, delších vycházek do lesa na borůvky, nebo dlouhých výšlapů na hřeben k hospodě Díly, a dále po hřebeni na Hutisko - Solanec. Výběr ze 4 wellness center, návštěva Valašského muzea v Přírodě, lanového centra, trampolíny, pivní lázně - vše do vzdálenosti 5km od apartmánu.