Poloha a dosažitelnost

Autem: • od Jeseníku (Polska, Opavy, Ostravy): po silnici I/60 do Lipové - lázní, zde na křižovatce pokračujte rovně po silnici II/369 směr Hanušovice, před koncem obce odbočte na křižovatce vpravo na místní komunikaci do Horní Lipové, objekt je 100m za restaurací Kovárna vlevo • od Hanušovic (Šumperka, Olomouce, Brna, H.Králové, Prahy): po silnici II/369 směr Jeseník, po sjezdu z Ramzovského sedla na křižovatce v Lipové - lázních odbočte doleva na místní komunikaci do Horní Lipové, objekt je 100m za restaurací Kovárna vlevo. Autobusem: nejbližší autobusová zastávka Lipová-lázně, rekr.stř.Sigma 250m od objektu. Vlakem: nejbližší železniční zastávka Horní Lipová - 250m od objektu.

Vybavení a služby

Apartmán nabízí ubytování pro 6 osob v celkem 2 pokojích. Velká společenská místnost s kamny pro příjemné posezení a odpočinek. Rohová postel nabízí dvě lůžka. LCD televize, SAT TV. Kuchyň nabízí plně vybavenou kuchyňskou linku s vestavnými spotřebiči, sklokeramická deska, lednice s mrazákem, mikrovlnná trouba, varná konvice a pračka. Součástí kuchyně je věšáková stěna s lavicí. V ložnici se nachází lůžka pro 4 osoby, SAT TV a prostorné skříně na oděvy. Sociální zařízení: koupelna je vybavena sprchovým koutem, zrcadlem, umyvadlem, wc a nástěnným fénem. Vytápění: krb, elektrické přímotopy. 2 parkovácí místa přímo u domu.

Pobyt s domácím zvířetem: Po domluvě

Rekreace a služby v okolí

Restaurace: 100m, koupání letní koupaliště Jeseník: 8km, krytý bazén Česká Ves: 11km, lyžařský vlek Miroslav: 2km, Ramzová: 4km, běžecká stopa: 50m, obchod potraviny: 2km, pošta Horní lipová: 1km, nákupní centrum Kaufland: 8km, bankomat: ČSOB 2km, les: 50m. Tipy na výlet: Přečerpávací vodní elektrárna Dlouhé stráně, Lázně Jeseník, Naučná stezka Johanan Schrota, Lesní bar, Jeskyně Na Pomezí, Jeskyně Na Špičáku, Latzelova stezka krasem Rychlebských hor, Rychlebské stezky, Rychleby, Praděd