Poloha a dosažitelnost

Chalupa se nachází 1,5km od centra Desné. Dosažitelnost je od hlavní silnice od Jablonce nad Nisou směrem na Harrachov (odbočit na Pustiny). Vlastní parkoviště. PŘÍJEZD AUTEM: po silnici č.14 z Tanvaldu směrem na Desnou je na začátku Desné restaurace Quattro.Zde je třeba odbočit doprava do kopce (směr Pustiny). Po 1,5 km je křižovatka odbočit vlevo (cedule Pension Pustiny) a po dalšich 500 metrech další křižovatka, kde obočit opět doleva (jste u Pensionu Pustiny).Zde silnice má nazev PŘÍKRÁ. Pojedete po ni dolu a po 200 metrech prudkého klesání dojedete až k chatě. PŘÍJEZD AUTOBUSEM: Vystoupit na zastávce Desná - křižovatka. Ujít 5 metrů ve směru jízdy autobusu a odbočit doprava do kopce. Jít pořád nahoru 1,5 km (míjíte malé koupaliště - směr Pustiny). Potom cesta vede prudce dolu a po zatačce doprava uvidíte po pravé straně chatu. PŘÍJEZD VLAKEM: Vystoupit v Desné. Jít rovně. Přejít most a na křižovatce doprava. Ujít dalších 150 metrů do centra Desné, kde na další křizovatce odbočit doprava. Tam po 50 metrech je před zastávkou cesta doleva do kopce (směr Pustiny). Dále stejné jako při příjezdu autobusem. V PŘÍPADĚ ZABLOUDĚNÍ SE VŽDY PTEJTE NA PENSION PUSTINY. JSME 200 METRU OD NĚHO.

Vybavení a služby

V chalupě se nachází tři velké čtyřlůžkové pokoje (5x4 metrů) a jeden třílůžkový pokoj,2 x kuchyň,3 x barevná televize, satelit,2 x koupelna,2 x WC. Topení - přímotopy.

Rekreace a služby v okolí

Lyžařské centrum (Parlament) - 500m.