Poloha a dosažitelnost

Chata U lesa se nachází na okraji lesa pod Tanvaldským Špičákem, mezi černou a červenou sjezdovkou. Od sedačkové lanovky na Tanvaldský Špičák je vzdálena cca 500 metrů. Od lyžařského areálu Tanvaldský Špičák II. je chata vzdálená cca 300 metrů. • Autobusem: Dálkovou linkou do Jablonce nad Nisou nebo Tanvaldu. Odtud pak místními meziměstskými autobusy do zastávka Albrechtice v Jizerských horách - U pošty. Zastávka je vzdálena cca 400 metrů od naší chaty. • Vlakem: Vlakem do zastávky Tanvaldský Špičák, která je vzdálena cca 600 metrů od chaty U lesa. • Autem: Autem pojedete přes Jablonec nad Nisou a dále směr Tanvald. Ve Smržovce odbočíte vlevo na Albrechtice v Jizerských horách (ukazatel přímo na Albrechtice i Tanvaldský Špičák). V Albrechticích před poštou pak odbočíte vpravo do slepé ulice a budete pokračovat cca 250 metrů. V kopci pak odbočíte vpravo - uvidíte zde směrovku na Šroubárny Libčice (původní název Chaty U lesa).

Vybavení a služby

Chata je pronajímána jako celek pro uzavřené skupiny. Nabízíme Vám ubytování ve 2-5 lůžkových pokojích. Celková kapacita je 46 lůžek. Pokoje mají společné sociální zařízení v přízemí budovy, na patře je WC. V chatě U lesa najdete bar s kulečníkem, šipkami a stolním fotbálkem, dvě společenské místnosti s televizí se satelitním příjmem a DVD. Dále je k dispozici připojení na internet prostřednictvím WiFi. V letních měsících je k dispozici bazén (požární nádrž), hřiště na odbíjenou, houpačka, pískoviště. Parkování je možné přímo na pozemku u chaty.

Pobyt s domácím zvířetem: Po domluvě

Rekreace a služby v okolí

Albrechtice v Jizerských horách jsou s půjčovnami sportovního vybavení, lyžařskými školami a několika lyžařskými areály, nejvýznamnějším střediskem zimních sportů v Jizerských horách. V létě lze v blízkém okolí navštívit řadu turistických zajímavostí - rozhledny, muzea sklářství a místní historie, přírodní zajímavosti apod.

Zpět

TOPlist
  Chata U lesa Albrechtice v J. H.