PROHLEDAT

Chalupa Sedmikráska

Podrobný popis objektu

Poloha a dosažitelnost
Sedmikráska se nachází v romantickém prostředí v Horním Tanvaldu v údolí říčky Kamenice, které je součástí rozsáhlé chráněné krajinné oblasti (CHKO) Jizerské hory. Jedná se o polosamotu ve vzdálené blízkosti několika rekreačních objektů na jižním svahu mezi vrcholem Tanvaldského Špičáku na severní straně a hřebenem rozhledny Černé studnice na straně jižní. Romantické výhledy jsou ozdobeny v létě pasoucími se koňmi nebo skotem, v zimě zasněženými hřebeny. Nejlepší lyžování v Jizerských horách - Špičák 1,5km. Dojezd ze sjezdovky možný k chalupě. V létě cyklotrasy, turistika... Příjezd je možný vlastním autem až k chalupě (z Prahy cca 70 min po rychlostní silnici), autobusem i vlakem do Tanvaldu (4km) nebo Smržovky (2km).
Vybavení a služby
Nabízíme Vám ubytování v nové stylové chalupě v krásném prostředí. V přízemí klasická dřevěná světnice s kachlovými kamny, kuchyňský kout, koupelna, sprchový kout, wc zvlášť, infrasauna. V patře dvě ložnice. Částečně podsklepeno na úschovu kol, lyží. Venkovní posezení terasa, ohniště. Chalupa k pronájmu poskytuje možnost ubytování pro 1 až 8 osob. Technická místnost přizpůsobena na sušení oděvů, bot. Vytápění: elektrické nebo dřevem v krbové teplovodní vložce (nebo kombinované).Kachlová kamna s teplovodní krbovou vložkou jsou připojena na rozvod ústředního vytápění a na výměník elektrického boileru pro ohřev teplé vody.Předností objektu jsou velmi nízké náklady na vytápění, neboť dokonalého zateplení stěn a střechy bylo dosaženo pomocí stříkané polyuretanové pěny. Vybavení chalupy: Kuchyňská linka je vybavena sklokeramickou deskou čtyři plotýnky, vestavnou troubou, mikrovlnou troubou, myčkou, varnou konvicí a běžným nádobím.

Pobyt se psem: Po domluvě

Wi-Fi Internet

Rekreace a služby v okolí
Nejbližší stravování je v restauraci hotelu U dubu (750m) nebo restaurace Krmelec u lanovky lyžařského střediska Tanvaldský Špičák (2km) nebo v restauraci přímo na vrcholu Tanvaldského Špičáku (2,5km). Nejbližší potraviny se nachází ve Smržovce (2km). Atraktivní prostředí Jizerských hor nabízí nepřeberné množství přírodních scenérií s dostupností pěšky, na kole, autem nebo vlakem. Rozhodně by jste neměli vynechat návštěvu těchto významných Jizerskohorských dominant: • Pěšky - Tanvaldský špičák, rozhledna, restaurace - Bramberk – rozhledna - Slovanka – rozhledna, restaurace - Černá Studnice – rozhledna, restaurace - Protržená přehrada na Bílé Desné – významné zimoviště netopýra velkého a vodního - Bývalá sklářská osada Jizerka s čedičovým vrcholem Bukovec s nedalekým rašeliništěm Jizerky - Vodní nádrž Souš přehrada • Na kole, autem (pro kované turisty pěšky) - Chata Smědava pod vrcholem druhé nejvyšší hory Jizery - Nejvyšší hora Jizerských hor na české straně Smrk - Bedřichovská přehrada s možností koupání - Šámalova chata na Nové louce - restaurace - Přehrada Josefův důl a nedaleká Prezidentská chata - restaurace - Rozhledna Královka - restaurace - Rozhledna Štěpánka. Tipy na sjezdovky • Ski areál Tanvaldský Špičák – čtyřsedačka, Albrechtice v Jizerských horách • Ski areál Severák, dětský svět, Janov nad Nisou • Ski areál Bukovka, Josefův Důl • Ski areál Lucifer a Peklo, Josefův Důl • Lyžařský areál Filip, Smržovka • Ski areál Ještěd, Snowpark, Liberec ...a mnoho dalších. Tip na běžky • Desítky kilometrů Jizerské magistrály uspokojí i ty nejnáročnější běžkaře. Nejpohodlnější nástup na magistrálu je u kapličky v Hraběticích. Na běžkách od chalupy • Po cestě kolem sousedního ranče, pak po vrstevnici přes sjezdovky okolo Tanvaldského Śpičáku k rozcestníku v Albrechticích, dále po zelené na Mariánskou osadu, Knejpu, Smědavu, Jizerku, u Panského domu doprava k bunkru a dolů k protržené přehradě, dále směrem na Desnou podél říčky a doprava do kopce zpět k rozcestníku v Albrechticích… • Po cestě kolem ranče, pak po vrstevnici přes sjezdovky okolo Tanvaldského Śpičáku k rozcestníku v Albrechticích, dále po zelené na Mariánskou osadu, Kristiánov, Novou Louku, Hřebínek, Knejpu, kolem vrcholu Jizery na Smědavskou silnici a doprava dolů k protržené přehradě, dále směrem na Desnou podél říčky a doprava do kopce zpět k rozcestníku v Albrechticích… Vlakem a na běžkách zpět k chalupě • Vlakem do Harrachova, odtud na běžkách na Orle (na Polské straně), cca po 1 km doleva na Jizerku, zde vlevo do kopce k bunkru a dolů k protržené přehradě, dále směrem na Desnou podél říčky a doprava do kopce k rozcestníku v Albrechticích…. • Vlakem do Harrachova, odtud na běžkách na Orle (na Polské straně), dále rovně na Chatku Goryzdov na velké Jizerské louce, rovně na Smrk, dále dolů na Smědavu, po Smědavské silnici k protržené přehradě, dále směrem na Desnou podél říčky a doprava do kopce k rozcestníku v Albrechticích… A co když není sníh? • SJEZDOVKY - I při mírné zimě bez sněhové pokrývky jsou nejbližší areály (Tanvaldský Špičák a Severák) díky umělému zasněžovaní v provozu. • BĚŽKY - V takovém případě se pro běžkaře nabízí možnost dojet autem do Harrachova, zaparkovat na parkovišti bývalého hraničního přechodu a vydat se od nedalekého hraničního kamene cca 10 min přesně po hranici do kopce až na lesní cestu, která je zasněžená vždy (osobně vyzkoušeno!). Odtud do kopce na Srzenicu, doprava dolů na Voseckou boudu a zpět po vrstevnici (cesta značena rozcestníky) – cca 24 km. Nebo ze Srzenice dále až na Labskou boudu a odtud zpět přes Voseckou boudu k autu – cca 34 km.
Proč je ubytování na našich serverech nejlevnější? Proč jsou naše servery nejlevnější? ZOBRAZIT ZAVŘÍT X
Proč je ubytování na našich serverech nejlevnější?
  • Vždy jen jedna nabídka a bez provizeNeporovnáváme ceny z množství rezervačních stránek, ale nabízíme vždy jen jednu jedinou nabídku a to tu bez provize!
  • Ubytovatelé sami vytváří obsah svých prezentacíNabídka a cena jsou vždy zadány přímo ubytovatelem, včetně určení slev a termínů last minute.
  • Ceny jsou určeny přímo VámUbytovatelé nemusí ceny uměle přizpůsobovat požadavkům bookovacího serveru, slevového portálu nebo jiného zprostředkovatele.
  • Nejnižší možná cenaV případě, že byste náhodou nalezli na jiných stránkách nižší cenu než na tomto serveru, pak ubytovatele jednoduše požádejte o pobyt za takovou cenu (pokud prezentuje na bookovacích serverech nižší cenu, pak se mu taková cena vyplatí i s provizí a zde se mu vyplatí dvojnásob).

Vždy v komunikaci s ubytovatelem uvádějte, že jde o poptávku přes server České hory.
  • Důvěryhodná česká značkaServer České hory funguje již od roku 1999, založen byl českou společností eProgress s.r.o. sídlící v Liberci.
  • Široký výběr ubytováníServery společnosti eProgress s.r.o. zastupují dnes více než 17 tisíc ubytovacích kapacit v českých horách, na Slovensku, v Chorvatsku, v Alpách nebo Itálii.
  • Přímá komunikace host - ubytovatelSpolečnost eProgress s.r.o. patří v Evropské Unii k předním propagátorům přímého kontaktu mezi hostem a ubytovatelem - ubytování bez provize.
  • Finančně nenáročná propagaceProvozovatelé ubytovacích zařízení hradí pouze 1x ročně malý poplatek zajišťující provoz a rozvoj serveru a jeho služeb.
  • Přehledné stránky s vysokou návštěvnostíZa 24 let existence serveru České hory vznikly moderní, uživatelsky přívětivé stránky, které obslouží každý den tisíce uživatelů (žádní operátoři, žádní zbyteční zprostředkovatelé mezi Vámi a ubytovatelem).
Pojďte s námi vytvářet lepší server, kde se setkávají ubytovatelé přímo s hosty.
Máme vizi, máme výsledky a Vaše zpětná reakce nás zajímá.

Napište nám Vaše podněty a zkušenosti na info@ceskehory.cz