Server České hory

Zlaté Hory - Rejvíz

Trasa vychází z náměstí ve Zlatých horách a dále vede po modré turistické značce kolem ozdravovny do lesa, kterým stoupá po asfaltové silničce k výsypce dolu pod Zámeckým vrchem. Zde odbočíme a prudce soupáme ke zřícenině hradu Edelštějn. Od hradu trasa pokračuje lesní cestou na křižovatku cest Svatá Anna, poutní místo s pramenem a křížovou cestou. Dále jdeme lesní cestou vpravo přes vrch Výr až na vrch Hřeben. Chvíli nás cesta trasy vede po hřebeni a od Táborských skal sestoupíme lesní cestou na louky nad osadou Horní Údolí a dále do této osady. Za kostelem odbočíme vpravo a stoupáme silničkou na hřeben a dále po modré turistické značce přes Starý Rejvíz až na počátek obce Rejvíz. Po silnici již dojdeme k chatě Rejvíz, odkud lze pokračovat po naučné stezce k Velkému mechovému jezírku.

Kaple Panny Marie Pomocné ve Zlatých Horách
Rejvíz - rašeliniště
Velké mechové jezírko

Ubytování Jeseníky
Rozšířené vyhledávání
  Ubytovaní na mapách
Snadný výběr ubytování přímo na mapě